کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات ما با دقت مطالعه فرمایید.
ورود کاربران به وب سایت بازسازا هنگام استفاده از خدمات ارائه شده توسط بازسازا به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویسها و خدمات بازسازا است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین بازسازا از طرف کاربران گرامی است.
لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافقهای قبلی محسوب میشود.
قوانین عمومی
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویههای بازسازا منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و سرویسهای بازسازا تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
تعاریف
مشتری یا کاربر:
مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود که به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات بازسازا اقدام کند.
همچنین از آنجا که بازسازا یک وب سایت خرده فروشی آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه ای به خرید خدمات اقدام میکند.
شرایط ارائه خدمات:
خدمات ارایه شده در وبسایت، توسط کارشناسان و متخصصین بازسازا عرضه می شوند.
– زمان ارسال سفارش هر خدمت در قسمت توضیحات خدمت قید شده است؛ لذا پیش از سفارش به زمان تحویل هر خدمت دقت فرمائید.
– در صورت بروز تاخیر در پردازش سفارش شما، این موضوع از طریق پیامک به شما اطلاع رسانی شده و بازسازا تلاش خواهد کرد خدمت یا خدمات مورد نظر شما را ظرف ۲۴ ساعت تامین کند. درصورت عدم تامین خدمت بعد از ۲۴ ساعت، اقلام در انتظار تامین سفارش شما بصورت سیستمی لغو خواهد شد.
ارتباطات الکترونیکی:
هنگامی که شما از سرویسها و خدمات بازسازا استفاده می کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می کنید و یا به بازسازا ایمیل می زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه ها باشد، شما موافقت می کنید که بازسازا به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویسهای الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنین آدرس ایمیل و تلفن هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ های بازسازا از طریق آنها صورت می گیرد.
جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویس های ویژه یا پروموشنها، امکان دارد بازسازا برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. توجه داشته باشید که 09130399014 تنها شماره ای است که بازسازا از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال می کند. همچنین این شماره ها سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویس های ویژه بازسازا را به اطلاع کاربران می رساند و روشن است که امکان دریافت پیامهای شما از طریق آن وجود ندارد.
همچنین ممکن است بازسازا از طریق شماره 09130399014 برای برخی کاربران یا مشتریان خود، سوال نظرسنجی ارسال کند.
بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان بازسازا ، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام بازسازا است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به Info@bazsaza.ir اطلاع دهید.
سیاستهای رعایت حریم شخصی
بازسازا به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می کند.
بازسازا متعهد میشود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئنتر و امن تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از وب سایت بازسازا، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می دهید.
همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات بازسازا، مانند متن، گرافیک، آرم، تصایر، موارد قابل دانلود و کپی، دادهها و کلیه محتوای وب سایت بازسازا جزئی از اموال بازسازا محسوب شده و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصاربازسازا است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای بازسازا محفوظ می دارد.
کاربران مجاز به بهره برداری و استفاده از لیست خدمات، مشخصات فنی، قیمت، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، و روش های مشابه مانند جمع آوری داده ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق برای بازسازا محفوظ است.
بازسازا خدمت مناسب استفاده افراد زیر 18 سال به فروش می رساند و در صورتی که کاربران از سن ذکر شده جوانتر هستند باید با اطلاع والدین و یا قیم قانونی، نسبت به خرید و پرداخت اقدام نمایند.
تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی www.bazsaza.ir است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه و یا تماس تلفنی از طرف آدرس و شماره تلفن رسمی و تایید شده در سایت، با شما تماس نمی گیریم. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها می توانند از آدرس های ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.
ثبت، پردازش و ارسال سفارش
– روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می شوند. بازسازا به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش گذاری می دهد.
– کلیه سفارشهای ثبت شده در وب سایت بازسازا به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار می گیرند.بازسازا همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام میدهد؛ با این حال، در صورتی که موجودی خدمتی در بازسازا به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش گذاری، حق لغو آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش به مشتری برای بازسازا محفوظ است و یا مشتری می تواند به جای خدمتی که امکان ارائه در آن زمان ندارد، خدمت دیگری را جایگزین کند.
– در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند عدم امکان ثبت سفارش از نظر زمانی یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
– بازسازا مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش های ثبت شده قبل از توقف سفارشگیری، پردازش و ارسال می شود.
– حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از خدمات به هر دلیلی مانند کمبود زمان جهت رسیدگی به سفارشات، بدون اطلاع قبلی، برای بازسازا محفوظ است.
– در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی خدمات موجود در وب سایت بازسازا، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای بازسازا محفوظ است.
بازسازا در اسرع وقت وجوه دریافتی را طی 24 الی 48 ساعت کاری از طریق درگاه واسط نکست پی به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت مینماید و مشتری با ورود به وب سایت بازسازا می پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
– کاربران باید هنگام سفارش خدمت مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماسهای همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، بازسازا جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش میتواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند. همچنین، مشتریان میتوانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت خدمت باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
– با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتوری که به نام شخص حقیقی صادر شده، به نام شخص حقوقی وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مساله دقت لازم را داشته باشند و اگر نیاز دارند که فاکتور به نام حقوقی برای آنها صادر شود، هنگام ثبت سفارش خود، با کارشناسان گروه بازسازا از طریق تماس تلفنی هماهنگی لازم را انجام دهند.
– آدرسی که خریدار به عنوان آدرس تحویلگیرنده ثبت یا انتخاب میکند، در فاکتور درج خواهد شد و لازم است درخواست کنندگان فاکتور به نام شخص حقوقی هنگام ثبت سفارش به این نکته توجه کافی داشته باشند، چرا که تغییر آدرس درج شده روی فاکتور پس از پردازش و تایید سفارش، به هیچ عنوان امکانپذیر نخواهد بود.
– از آنجا که بازسازا یک وبسایت فروش خدمت آنلاین است، سفارش یک خدمت به تعداد بالا، مغایر با هدف مصرف خریدار است. در صورت ثبت این مورد و یا سفارشاتی که با تعداد اقلام بالایی همراه هستند، لازم است پیش از ارسال، سفارش مشتریان ابتدا توسط بازسازا بررسی و در صورت تایید، پردازش گردد. در این موارد پرداخت وجه و تسویه، قبل از ارائه خدمت الزامی است؛ درغیر اینصورت سفارشات با هماهنگی مشتری کنسل شده و در صورت واریز وجه، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری عودت داده خواهد شد.
– تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکانپذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.
– در صورت خرید اعتباری (استفاده از کد تخفیف) پس از نهایی شدن سبد، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید، و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر خدمت یا تعداد خدمات وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد.
– در رابطه با سرویس تحویل فوری فروشگاه اینترنتی بازسازا، سفارش درب اصلی ساختمان (منتهی به خیابان) تحویل داده می شود.
– لازم به ذکر است افزودن خدمت به سبد خرید به معنی رزرو خدمت نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمیکند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی خدمت یا قیمت، روی خدمت افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، توصیه می شود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی خدمات روبرو نشوند. شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی می شود که کاربران کد سبد خرید سفارش خود را دریافت کنند و بدیهی است که بازسازا هیچگونه مسئولیتی نسبت به خدماتی که در سبد خرید رها شده اند، ندارد.
پرداخت اینترنتی:
کاربران میتوانند در هنگام ثبت سفارش از طریق درگاه اینترنتی، هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت کنند. پرداخت موفق هزینه به منزله ثبت قطعی این پرداخت برای سفارش است و پس از آن پیامکی مبنی بر ثبت موفق سفارش، برای کاربر ارسال میشود و نیازی به اطلاع دادن پرداخت سفارش نیست و سفارش به صورت خودکار وارد مراحل آمادهسازی و ارسال می شود.
لازم به ذکر است که پرداخت اینترنتی باعث ایجاد الویت و تسریع در پردازش سفارش کاربران می شود.
هنگام ثبت سفارش می توانید پرداخت اینترنتی را انتخاب نمایید و بعد از وارد شدن به درگاه، اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید.
شما برای پرداخت اینترنتی به موارد زیر نیاز دارید:
– شماره کارت: شماره 16 رقمی روی عابر بانک
– رمز دوم کارت: برای پرداخت اینترنتی لازم است قبلاً رمز دوم (رمز خرید اینترنتی) کارت بانکی خود را فعال کرده باشید. برای فعال کردن رمز خرید اینترنتی، می توانید به دستگاه خودپرداز بانک صادرکننده کارت خود مراجعه، کارت خود را وارد کرده و بخش عملیات رمز را انتخاب کنید. سپس، در بخش رمز دوم یا رمز اینترنتی، رمز خود را انتخاب کنید.
– CCV2: یک کد ۳ یا ۴ رقمی است که پشت یا روی کارتهای بانکی درج میشود و بهعنوان یک کد امنیتی درپرداخت های اینترنتی کاربرد دارد.
تاریخ انقضاء: تاریخ انقضا کارت بانکی روی آن حک شده است. اگر روی کارت شما تاریخ انقضا وجود ندارد، می توانید از عدد ۱۲ به جای ماه و از ۹۹ به جای سال انقضای کارت استفاده کنید.
– در صورت لزوم عودت وجه به حساب مشتری، اصل بر این است که مبلغ به شماره کارت اعلام شده توسط مشتری عودت خواهد شد. مشتری با درج شماره کارت در زمان خرید خود می پذیرد که نسبت به انجام تراکنش های مالی در خصوص عودت وجه خریدهای انجام شده از بازسازا، رضایت دارد.
– در صورتی که در هر خرید واریز اولیه از کارت دیگری صورت گرفته باشد و مغایرتی بین حساب مبداء که پرداخت اولیه از آن انجام شده با حساب اعلامی توسط مشتری در حساب کاربری کشف شود، بازسازا مطابق با ضوابط و مقررات قانونی، مبلغ را به حساب مبدا عودت خواهد داد.